ÁSZF
  hírlevél
Akciós ajánlatok - Hírlevél
cégeknek kedvezmények klubkereső órarend kereső
ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a

Danubius Szállodaüzemeltető és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Rövidített név: Danubius Zrt.
Székhelye: 1051 Budapest, Szent István tér 11.
Cégjegyzékszám: 01-10-041120
Adószám: 10219522-2-44
EU adószám: HU10219522
Telefonszáma: 36-1-899-4030
Fax:
Elektronikus elérhetőség: info.premier@danubiushotels.com
mint szolgáltató (a továbbiakban: a „Szolgáltató”)

és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
   

Tárhelyszolgáltató: Tárhely.EU Kft. (székhely: 1144 Budapest, Ormánság u 4/A. X. em. 241.; telephely: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. 2. em.; e-mail: support@tarhely.eu; telefon: +36 1 7892789.)


1. Általános rendelkezések

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amelyet a Szolgáltató a www.premierfitness.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) található webshopban nyújt. A jelen ÁSZF-ben részletezett szolgáltatások kereteit A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozza.

A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül.

A szerződés nyelve magyar.

Tájékoztatjuk, hogy nem alkalmazunk magatartási kódexet.

2. A napijegy, bérlet és day spa utalvány vásárlásának menete

A Szolgáltató különböző fitness és spa szolgáltatásai (a továbbiakban: „Szolgáltatások”) igénybe vételére szóló napijegyek, bérletek és day spa programok utalvány formájában történő megvásárlására a Szolgáltató által üzemeltetett on-line internetes rendszerén keresztül (a továbbiakban: „Webshop”) is van lehetőség. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem keletkeztet jogot a Vásárló részéről a teljesítés követelésére, illetve nem keletkeztet a Szolgáltató részéről teljesítési kötelezettséget.

Kérjük olvassa el figyelmesen Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amit a holnap alján az „Adatvédelem” felirat alatt talál. Az Adatvédelmi Tájékozató a megrendelés teljes folyamata alatt elérhető.

2.1. Napijegyek, Próbálja ki! Akciós események (a továbbiakban együtt Napijegyek)

Napijegy vásárlása során, kérjük, válassza ki a megvásárolni kívánt belépő fajtáját, majd jelölje meg a kívánt mennyiséget. A képernyő jobb oldalán található listából szűkítheti a helyszíneket és a belépők típusait. A napijegy megnevezésére kattintva, egy felugró ablakban elolvashatja a napijegy pontos leírását. Ezt követően kattintson a „Kosárba” feliratra. Amennyiben több fajta belépőt szeretne vásárolni, úgy kattintson a „vásárlás folytatása” feliratra, majd a fenti folyamatot ismételje meg.

A „vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad.

2.2. Bérletek, Fogyi bérletek (a továbbiakban együtt Bérletek)

Bérlet vásárlása során, kérjük, válassza ki a megvásárolni kívánt bérlet fajtáját, majd jelölje meg a kívánt mennyiséget. A képernyő jobb oldalán található listából szűkítheti a helyszíneket és a bérletek típusait. A bérlet megnevezésére kattintva, egy felugró ablakban elolvashatja a bérlet pontos leírását. Ezt követően kattintson a „Kosárba” feliratra. Amennyiben több fajta bérletet szeretne vásárolni, úgy kattintson a „vásárlás folytatása” feliratra, majd a fenti folyamatot ismételje meg.

A „vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad.

2.3. Day Spa

Day Spa csomag vásárlása során, kérjük, válassza ki a megvásárolni kívánt Day Spa csomag fajtáját, majd jelölje meg a kívánt mennyiséget. A képernyő jobb oldalán található listából szűkítheti a helyszíneket és a Day Spa csomag típusait. A Day Spa csomag megnevezésére kattintva, egy felugró ablakban elolvashatja a Day Spa csomag pontos leírását. Ezt követően kattintson a „Kosárba” feliratra.  Amennyiben több fajta Day Spa csomag szeretne vásárolni, úgy kattintson a „vásárlás folytatása” feliratra, majd a fenti folyamatot ismételje meg.

A „vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad.

2.4. Villám ajánlatok, Karácsonyi ajánlatok, Óriás kedvezmények, Ajándék ötletek, Csak a webshopon

A különböző témák alatt találja az aktuális akcióinkat, mely ajánlatok vásárlása során, kérjük, válassza ki a megvásárolni kívánt belépőt, bérletet vagy day spa csomagot, majd jelölje meg a kívánt mennyiséget. A képernyő jobb oldalán található listából szűkítheti a helyszíneket és az ajánlatok típusait. A megnevezésre kattintva, egy felugró ablakban, elolvashatja a belépő, bérlet vagy day spa csomag pontos leírását. Ezt követően kattintson a „Kosárba” feliratra. Amennyiben több mindent szeretne vásárolni, úgy kattintson a „vásárlás folytatása” feliratra, majd a fenti folyamatot ismételje meg.

A „vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad.

2.5. Vételár

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett, vagy alatt feltüntetett összeg, amely alanyi adómentes összeg, így a végső vételár.

A Webshopból megvásárolható termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt tételekre nem vonatkozik.

2.6. Termékek leírása

A megrendelhető termékek (napijegyek, bérletek és day spa programok) leírását a Weboldalon, a termék nevére kattintva lehet részletesen megismerni. Felhívjuk a figyelmet, hogy a termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, azok eltérhetnek a valóságtól.

Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, úgy kérjük, azt írja meg nekünk a info.premier@danubiushotels.com e-mail címre.

2.7. A kosár tartalma és a megrendelés véglegesítése

A kosár tartalmát az utolsó műveletet követő 20 percig őrzi a rendszer, ide nem értve, amennyiben a vásárló elhagyja az oldalt. Amennyiben azonban a fizetés megtörtént a kosár újból üresen jelenik meg.

A kosár tartalmát a jobb felső sarokban láthatja, és azt bármikor megtekintheti az erre vonatkozó feliratra kattintással. A vásárolt tételek pontos leírása a kosárban is megtekinthető a tétel nevére kattintva. Az egyes tételeket az „Eltávolítás” feliratra kattintva külön-külön törölheti. A „kosár ürítése” feliratra kattintva a kosár teljes tartalma törlésre kerül.

A kosárban a vásárolt tételek mennyiségét módosíthatja. Ehhez válassza ki a kívánt mennyiséget és kattintson a „módosítás” gombra.

A „Megrendelés” feliratra kattintva Ön átkerül egy olyan online felületre, ahol véglegesítheti rendelését. Ennek keretében ellenőrizheti kosara tartalmát, valamint megjelölheti, hogy ajándékba, vagy saját célra kívánja megvásárolni az adott tételt. Amennyiben megjelöli az „Ajándék lesz?- igen” rubrikát, úgy az utalványon a megajándékozott neve fog szerepelni.

Megadhatja nevét és elérhetőségét (vezetéknév, keresztnév, e-mailcím, telefonszám), számlázási adatait (név, ország, irányítószám, város, utca, házszám) és a szállítási, valamint a fizetési módot.

Felhívjuk a figyelmet, hogy jelenleg, csak letölthető formátumban és online bankkártyás fizetéssel tudja a napijegy, bérlet és day spa utalványokat megvásárolni. Erre tekintettel a szállítási és fizetési mód a megrendelő lapon előre ki van töltve, azon módosítani nem lehet.

A „vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad. A tételek törlésére a „vissza”, majd a „kosár tartalmának megtekintése” feliratra kattintva a jelen pontban a fentebb részletezett módon van lehetőség.

A megrendelő lap kitöltésének befejezését követően a „tovább” feliratra kattintva Ön még egyszer megtekintheti a kitöltött megrendelő lapot. Ha módosítani szeretne valamin, azt a „vissza” feliratra kattintással teheti meg.

Miután véglegesítette rendelését kérjük, tekintse át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót. A vásárlás befejezéséhez a jelölőnégyzet kipipálásával a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatvédelmi Tájékoztatót megértette és elfogadja, valamint hozzájárul az abban foglalt adatkezeléshez.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet! A termékek fizetés nélküli foglalására nincs lehetőség.

2.8. A fizetés módja


Amennyiben ellenőrizte a megrendelési űrlapon a megadott adatokat és a vásárolni kívánt tételeket, a „fizetés” feliratra kattintva átirányításra kerül az OTP Bank oldalára, ahol az online bankkártyás fizetést teljesítheti a bankkártya adatainak megadásával.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a fizetés megszakításával a megrendelés elküldését is megszakítja. Amennyiben azonban a fizetést már teljesítette a megrendelés módosítására online felületünkön már nincs lehetőség.

Kérjük fizetés előtt ellenőrizze, hogy megrendelése mindenben megfelel-e szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna kérjük azt haladéktalanul, jelezze felénk info.premier@danubiushotels.com e-mail címen!


A sikeres fizetést követően a megvásárolt napijegy, bérlet és day spa utalványt 30 percen belül megküldjük az Ön által a megrendelés során megadott e-mailcímre.

2.9. Adatbeviteli hibák kijavítása

Az adatbeviteli hibák javítására a fizetés megtörténte előtt bármikor lehetőség van az egyes megrendelési fázisoknál részletezett módon.

Amennyiben a fizetést követően szeretne bármin változtatni, úgy azt kérjük, haladéktalanul jelezze felénk az info.premier@danubiushotels.com e-mail címen. 

2.10 Visszaigazolás

A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató rendszere automatikus visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés befogadását.

Az e-mailben szerepel a választott termék neve, darabszáma, a végösszeg, a vásárolt szolgáltatás utalvány formátumú letöltésére szolgáló linkje, a Vásárló személyes adatai, számlázási címe.

Ha a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul, jelezze felénk, mivel ennek oka legtöbbször kapcsolati hiba, vagy a megrendelés során megadott téves e-mail cím. Fontos, hogy ebben az esetben ne ismételje meg a tranzakciót, hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával az alapdíjas +36-1-889-4030-as telefonszámon, aki az adatok ellenőrzését követően a Belépőjegyet újra megküldi a Vásárló részére.

2.11. A megrendelt termék átvétele


A megvásárolt Belépőket a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le a visszaigazoló e-mailben küldött linkről PDF formátumban és maga nyomtathatja ki.

A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli. Az Belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva a beváltó létesítménybe magával hozni.

A belépés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a létesítmény beléptető-rendszere a meghatározott adatokkal elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg a Belépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért semminemű felelősség nem terheli.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a szolgáltatás igénybe vételére vonatkozó jogosultság a Szolgáltató előzetes jóváhagyása nélkül harmadik személyre nem ruházható át, a megvásárolt utalvány kereskedelmi forgalomba nem hozható, ennek megszegése esetén a Szolgáltató a kereskedelmi forgalomba hozott utalványt érvényteleníti.

3. A szolgáltatás igénybevétele a megvásárolt Belépőjeggyel

A termék megvásárlásával a szolgáltatás igénybevételére az alábbiak szerint van lehetőség:
  • Napijegy vásárlása esetén: a jegyen szereplő meghatározott napon az adott fitness klub zárásának időpontjáig, amennyiben nem meghatározott napra szól a Napijegy, úgy a vásárlástól számított 3 hónapon belül használható fel;
  • Bérletek vásárlása esetén: a vásárlástól számított 1 hónapon belül váltható be, amit az Bérlet kinyomtatott példányának a helyszínen történő leadásával egy plasztik kártyára vált be a Szolgáltató, ami a későbbiekben a vásárolt időtartamra belépést biztosít a Vásárlónak;
  • Day Spa csomag esetén: A Vásárló a szolgáltatást Day Spa csomag vásárlása esetén a létesítmény nyitvatartási idejében, a vásárlástól számított 3 hónapon belül használhatja fel a visszaigazoló e-mailben küldött Belépő kinyomtatott példányának a helyszínen történő leadásával. A Day Spa szolgáltatás minden esetben tartalmaz egy darab, egy személy részére szóló Belépőjegyet az adott létesítménybe, továbbá a részletezett wellness kezeléseket, melyekre előzetes időpontfoglalás szükséges. A kezelések foglaltság függvényében, nyitvatartási időn belül vehetők igénybe, a Day Spa Belépő belépőjének beváltásával azonos napon.
  • Egyedi ajánlatok: az adott szolgáltatás a webshop oldalán rögzített feltételek szerint vehető igénybe.
Amennyiben a Belépőjegyen, Belépőn más nem kerül feltüntetésre, a Belépőjegy a Belépőjegyen feltüntetett eseményre, szolgáltatásra és egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját.

A Belépőjegyek, Bérletek érvényességét a Vásárló nem változtathatja meg, arra hivatkozással, hogy a Szolgáltatást bármely okból nem tudta/tudja igénybe venni. Ha a Vásárló a Belépőjegy esetén -meghatározott napra szóló Belépőjegy esetén az adott napon, előzetes foglaláshoz kötött szolgáltatás esetén az előzetesen lefoglalt időpontban, Bérlet esetén a bérlet beválthatóságának napjáig nem használja fel a vásárolt szolgáltatást, elveszti a jogosultságát a szolgáltatás igénybe vételére. A lefoglalt, de a Vásárló hibájából igénybe nem vett szolgáltatások (kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

A szolgáltatás igénybevételének a Vásárló által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása szükséges.

Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A szervező az utalványt elfogadó recepción keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a Belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy vásárlója illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.

Bizonyos esetekben a Belépőjegyek az esemény, létesítmény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.

Az eseményt, szolgáltatást mindenki csak a saját felelősségére veheti igénybe. Bár a létesítmény üzemeltetője minden tőle elvárhatót megtesz az esemény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt az esemény, szolgáltatás még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.

4. A szolgáltatás nem teljesítésének esetei

Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót azonnal, de legkésőbb két munkanapon belül tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni.

Bármely okból felmerülő részleges teljesítésre kizárólag a Vásárlóval történő̋ egyeztetést követő̋en kerülhet sor.

A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:
a) a Vásárló nem rendeltetésszerűen használja a létesítményt;
b) a Vásárló a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;
c) a Vásárló fertőző betegségben szenved.

5. Igényérvényesítés


(A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletének felhasználásával)


5.1. Kellékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy végső esetben a kérheti a vételár visszatérítését.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben Ön fogyasztóként vásárol, a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl, amennyiben vállalkozásként vásárol, úgy a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

5.2. A fogyasztókra vonatkozó 14 napos elállási jog


fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, szolgáltatást rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő, attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön az utalványt megkapta, megnyitotta az azt tartalmazó e-mailt. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Danubius Zrt.
cím: 1051 Budapest, Szent István tér 11.
E-mail: info.premier@danubiushotels.com

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is.

5.2.1.Elállási nyilatkozat minta(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: (Itt szükséges a Szolgáltató nevének, postai címének vagy elektronikus levelezési címének megjelölése.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi Szolgáltatás megrendelésére irányuló szerződés tekintetében:
(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló szolgáltatás/vásárolt termék megjelölése)

Szerződéskötés időpontja :

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt


5.2.2. Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített fizetés összegét. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Ön 14 nap elteltével is gyakorolhatja elállási jogát – még nem, vagy nem egészében teljesített Szolgáltatás esetén - a Szolgáltató olyan szerződésszegése esetén, aminek következtében Önnek már nem áll érdekében a szerződés teljesítése. Elállását ebben az esetben indokolnia kell. Ilyen tartalmú nyilatkozatát kérjük, küldje meg a info.premier@danubiushotels.com e-mail címre vagy a DANUBIUS Zrt. 1051 Budapest, Szent István tér 11.postacímre.

5.2.3. Önt 14 napon belül nem illeti meg az elállás joga az alábbi esetekben:

A Vásárló tudomásul veszi, hogy elállási jogát elveszíti a szolgáltatás egészének teljesítését követően (a napijegyet, bérletet, vagy day spa csomag felhasználását, vagy lejártát követően), ha a Szolgáltató a teljesítést a vásárlástól számított 14 napon belül a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben Ön hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltatást megkezdjük a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül, a Szolgáltatás egészének teljesítését követően elveszti az elállási jogát.

6. Békéltető Testület


Önnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése, e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.  A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye alapítja meg. A fogyasztó kérelmében azonban megjelölhet más békéltető testületet is, ilyen esetben a megjelölt békéltető testület az illetékes.

Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testület honlapján olvashat.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
web: bekeltet.hu
székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.


7. Panaszügyintézés


Ön a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF tárgyát képező értékesítésével, illetve a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az alábbi elérhetőségeken:

írásban :
Legkésőbb a beérkezést követő 30 napon belül válaszolunk panaszára.

szóban:
  • A Szolgáltató minden munkanapon 10-16 óra között telefonos ügyfélszolgálatot működtet a +36-1-899-4030 telefonszámon.
  • A Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szolgáltatásnyújtás helyszínén is.
Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni.

A panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!

8. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vásárlót ért kárért, mely bizonyítottan a szolgáltatás igénybe vétele során, illetve az előtt, vagy azt követően a szolgáltatás helyszínéül szolgáló létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vásárlóinak körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vásárló maga okozta.

A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vásárló nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A Vásárlónak az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a helyszínen, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vásárlót terheli.

9. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, a 6. és 7. pontban foglaltakon kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál: A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu Bővebb információt a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon találnak.

A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.

9. Adatvédelem

A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el. Az adatkezeléséről szóló tájékoztató itt érhető el.

10. Egyéb rendelkezések


A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról Vásárlóinkat a weblapra lépéskor felugró ablakban tájékoztatjuk.

A Szolgáltató jogosult a honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

A Weboldalon történő megrendelés feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

Utoljára frissítve: 2018. május 28.

SZÉP kártya | Árajánlatkérés | Bérletigénylés | Danubius termékek | Támogatóink | A-tól Z-ig | Törzsvendégprogram | Versenyek  | Egészség kalkulátorok | KedvezményekFÓRUM | Adatvédelem | ÁSZF | Karrier | Kapcsolat

© Danubius Zrt. 1051 Budapest, Szent István tér 11. info.premier@danubiushotels.com